Рейтинг@Mail.ru
Перейти к содержанию

Уважаемые посетители! Если у вас возникают проблемы с входом, регистрацией или сменой пароля, обращайтесь в эту тему (там можно писать без регистрации) с указанием где возникла проблема - на сайте или форуме.

София

Detroit: Become Human

Рекомендуемые сообщения

За обсуждение сюжета без тега спойлер будет выдаваться внеочередной бан.

Поделиться впечатлениями и обсудить сюжет со спойлерами можно в специальной теме, однако будьте внимательны, там обсуждение идет без тега спойлер.  

Ну и ссылка на наш обзор Detroit: Become Human.

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В Видеоиграх уже можно забирать, сегодня оформил предзаказ и сегодня же съездил в обед.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Кто на сколько ставит на мете?) Пусть будет 89. Сонька в этом году жжет :icon_cool:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 минуту назад, zhenia13 сказал:

Кто на сколько ставит на мете?) Пусть будет 89. Сонька в этом году жжет :icon_cool:

85

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
7 минут назад, shua0 сказал:

34,27/100

обсуждение нового баттлфилда в другом разделе :troll_face_3:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
2 минуты назад, Softik сказал:

обсуждение нового баттлфилда в другом разделе :troll_face_3:

Я чуть хайп пытаюсь сбить, что бы все оценкам удивились ;) 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Detroit development took 4 years
  • Part of the team is on vacation while other parts of the team are working on what's next, on new tech and thinking of new ideas
  • With Detroit, Quantic wanted to deal with more real and serious topics than in their previous games. They also wanted to make a heavily branching story, and let the player tell their own story, through the gameplay, how they interact with the environment, not through cutscenes.
  • They realized that branching stories don't quite work out when the choices are too invisible, so they've decided to reveal the flowcharts to the player. Not all choices are identified right away, though: sometimes the flowchart shows that you've missed something at some point but won't tell you what it is until you go back and pick that choice
  • Players can miss entire scenes depending on their choices. Some characters may be present for a only a few minutes or until the end of the game.
  • Cage thinks you'll need to play the game 4 or 5 times if you cant to unlock everything in the flowchart
  • Cage recommends you don't go back during your first playthrough, but you can if you want, as soon as in the first scene.
  • You can go back to the beginning of a scene or to a specific checkpoint
  • Since they developed scenes that maybe only 10% of players will see, they thought it'd be important to let the players know of what they've missed
  • It takes quite some time to Platinum the game and unlock everything
  • Cage was impressed by location-based VR (wireless virtual reality experiences in a real environment), thinks it's extremely immersive
  • Cage thinks games will evolve towards more realism, more AI, etc.
  • Cage believes in multiplayer narrative games, would like to do it before others do
  • The first time Cage saw his motion capture team cry was when shooting a scene with Valorie Curry (Kara), which is unusual since everyone is so focused on their work
  • David Cage did not do mocap himself (not since Fahrenheit) since he's not an actor
  • David Cage to his critics: "Give Detroit a try and see if you like it more than my previous games!"
  • Cage says they develop things that not everyone likes, because they try new things and moves the goalposts. Some people love QD for that, while others dislike them
  • Interactive fiction is now a true genre and there's an audience for that
  • He's very interested by the debate around what a video game is - can video games talk about everything? Or are they just meant to be light and 'fun', and only a means of escapism? Cage thinks there are serious topics that video games can tackle but such topics aren't meant to be 'fun'
  • He thinks no topic should be off-limits for video games (as long as you deal with them in an intelligent, sensitive and respectful manner), just like with literature, cinema, etc.
  • Cage think there's a lot of very high-quality singleplayer games on PS4 and more will come. People are still interested in singleplayer games, the genre is not dead.
  • Quantic Dream could work with another publisher some day, after all they did it in the past. The company has existed for 21 years and they've worked with Sony for 12 years. It's been a long and extraordinary partnership. Sony took a risk with Heavy Rain and they've been very supportive of the team
  • Cage wants to create different experiences but it doesn't necessarily to mean narrative or photorealistic games. There's no rule, he follows his instinct. He thinks he's capable of doing other things and his team is talented enough to make very different things, too. He likes QD to be where nobody expects them. He likes to surprise players
  • Cage thanks everyone who've been interested in the game and hope the game will satisfy them and provide them with a different experience

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

http://sirusgaming.com/2018/05/detroit-become-human-review/

9,5

 

 
Цитата

 

Pros
Elaborate Flowchart
Realistic and wonderful sound effects
Variety of choices / paths to choose from
Unique Reconstructing scene gameplay
Exciting storytelling
Excellent choice of Actors with matching voice
Cons
Unresponsive touchpad
More chapters!

 

 
7,0
 
Цитата

 

The Good
Excellent presentation pulls you into the world and brings characters to life
Three storylines that complement one another in fascinating ways
Filled with unforgettable moments of shock and awe
The Bad
Flowcharts constantly remind you of the game you're playing and cheapen your involvement
Blatant and shallow appropriation of real-life events stick out like a sore thumb
Some secondary characters exhibit an obvious lack of detail

 

 
Изменено пользователем zhenia13

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

80/100 на Opencritic 

Слабенько, как я и ожидал. 

Изменено пользователем Nobel Gamer

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Только что, Nobel Gamer сказал:

80/100 

Слабенько

ору

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

metacritic - 82

opencritic - 81

короч ничего нового, хэви рейн не переплюнули

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×