Рейтинг@Mail.ru
Перейти к содержанию

Уважаемые посетители! Если у вас возникают проблемы с входом, регистрацией или сменой пароля, обращайтесь в эту тему (там можно писать без регистрации) с указанием где возникла проблема - на сайте или форуме.

Авторизация  
Lolobot

Door Kickers

Рекомендуемые сообщения

5ea1aca05fb27c0dd458f039966386d3.png

 

Жанр: Strategy (Real-time / Tactical) / Top-down
Разработчик: KillHouse Games
Издательство: KillHouse Games

Версия: v0.1.1 [Beta]

 

 

Описание:
Door Kickers - инновационная тактическая стратегия в реальном времени, где вы будете участвовать в боевых операциях, управляя отрядом спецназа!
Выбирайте экипировку, анализируйте ситуацию, планируйте каждый шаг своих бойцов, и постарайтесь освободить заложников живыми! Игра является 2D тактической стратегией в реальном времени и посвящена штурмовой группе быстрого реагирования SWAT.
В игре реализована возможность составить план операции, выбрать оборудование и обмундирование, осуществлено управление несколькими бойцами сразу, а также свободная пауза, поставив игру на которую, вы можете спокойно распланировать свое следующее действие. Это не все, KillHouse Games обещают и нелинейные уровни, и редактор миссий, и даже последующий после релиза мультиплеер.

 

Превью от IGN : http://ru.ign.com/pc/59562/preview/vpechatleniia-ot-door-kickers

 

Интервью с разработчиком : http://habrahabr.ru/post/221919/

 

http://www.youtube.com/watch?v=swp9d9tqg7M

 

Обзоры на старые альфа-версии:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=zeSpgBwFTPM

 

http://www.youtube.com/watch?v=9awAB8H2pA8

 

Ну и мой ролик ,как я штурмовал самолет :gigi:

 

http://www.youtube.com/watch?v=J_wjBTf6rio&feature=youtu.be

 


http://store.steampowered.com/app/248610/

 

 

Так же уже доступен Steam Workshop где вас ждут новые миссии, оружие итд итп .

Изменено пользователем Lolobot

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Rainbow Six + Hotline Miami, какое-то такое первое впечатление от просмотра. Ссылка на игру в стиме не помешала бы :)

Ох, да она уже почти год в раннем доступе, есть тут люди, опробовавшие сие чудо? Как оно? Изменено пользователем nanoivang

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

[member='nanoivang'], играл в старую бету в прошлом году, были только миссии, без возможности настройки снаряжения бойцов и прокачки. Игра интересная - планируешь, пускаешь, пауза, подправил, дальше пускаешь. Затягивает.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Rainbow Six + Hotline Miami, какое-то такое первое впечатление от просмотра. Ссылка на игру в стиме не помешала бы :)

Ох, да она уже почти год в раннем доступе, есть тут люди, опробовавшие сие чудо? Как оно?

 

Добавил ссылку . На всем известном сайте можно скачать и опробывать игру . Да игра в раннем доступе , но уже выбралась из альфы в бету . Во всяком случае на неё не забили как на старбаунд :gigi:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
What else is New and Important in Beta 2 of Door Kickers:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Features:
- Troopers can throw grenades around corners and obstacles
- New item: dynamic hammer.
- New item: lockpick machine.
- New enemy: Grenadier Glen (does exactly what the name says).
- 4 new maps. More backgrounds hidden in the version, for those who know where to look.
- Controls change: single-clicking on a SWAT toggles a wait/resume waypoint.
- GoCode chaining: GoCodes of the same type are no longer activated all at once, therefore you can use the same GoCode multiple times along a path.
- Can now edit the names of your troopers.
- Added official/downloaded/editor filters to the single missions menu.
- Can now create entire maps from inside the editor (adding walls, editing parameters). Painting backgrounds is not yet available though.
- Decreased loading time.
- Improved SWAT AI.

Fixes:
- No longer auto-opening doors after lockpicking.
- Activating door waypoints ahead of time.
- No-pause challenge not working as intended.
- Fixed unable to pre-plan more than 4 flashbangs, where the trooper would only throw the first two.
- A bug with the saved plan diverging from the initial one.
- Crash when changing waypoint from flashbang to secondary weapon.
- Persistent orientation (strafe) waypoints being invalidated when activating a gocode.
- Bug where you could drag the path through walls in some situations.
- In some hardware configurations the game would not start on Linux even though the minimum requirements were met.
- Trooper getting blocked when changing weapons very close to a door.
- Trooper incorrectly waiting on a trooper that was in turn waiting on a door.
- Tazed/stunned enemies now recover with their weapon lowered.
- Can now shoot tazer over tazed enemies.
- Input issue on Linux where mouse commands would get lost.
- Enemies no longer block hidden-camera input when very they are underneath it.
- VIPs can no longer arrest suspects or disarm bombs.
- Changing from spycamera to flashbang no longer disables the waypoint.
- A rare replay desynchronization bug.

Modding / Structure changes:
- Warning: If your mod overwrites menus.xml or customization.xml, make sure to update it, since it may no longer work!
- Added smoke effect to grenades, therefore mods overwriting equipment.xml should update it, though everything will still work OK without it.
- Can now upload mods larger than 100 MB to Steam Workshop.
- Added door break sound for dynamic hammer. If your mod implements locked doors, you should update it.
- When uploading/updating a mod on Steam Workshop, the log will be displayed on screen.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Игра официально вышла в стим .

 

 

What else is New or Changed since last version of Door Kickers:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
New Features:
- Random killhouse generator + over 90 new random house layouts.
- Over 50 new maps (in campaign, single and random combined).
- New door types: grating doors / padlocked doors.
- New item: Bolt Cutter. Useful for cutting down padlocks.
- New item: Breaching Kit
- Silenced handguns. You asked for them, you got them.
- Can copy/paste/default equipment for each class.
- Improved loading time.
- Enemies start with their weapons lowered, until alerted.
- New music.
- Loading screens with tips&tricks. Can be disabled in options menu.
- Improved path-editing when multiple paths are over-imposed: press SHIFT for locking on a single path.
- Added stretch-to-fit video option (for monitors that are not 16:9).
- Separate volume option for for ambient sounds.
- Improved weapon/trooper stats to better account for their performances.
- Added "reset progress" option.
- Countless other small changes, tweaks and overall improvements.

Fixes:
- Fixed items showing up randomly on random maps. Really.
- Fixed uppercase letters not working on OSX.
- Fixed wall shadows showing up in editor.
- Global statistics are no longer incremented when watching replays.
- Fixed stars not adding after finishing new maps.
- A bug where troopers could go through doors without opening them.
- Right-click menus outside of screen bounds.
- Tazer sometimes not shooting.
- Sniper now kills all enemy types with one shot.
- Sometimes exporting replays to video without sound.
- Ambient sounds playing at full volume no matter of you location in the map.
- Troopers stuck with playing the "use hidden camera" animation all the time.
- Grenade trajectory looking OK but grenade hitting wall.
- Sounds sometimes getting cut while in a very busy scene.
- Removed single plan / single trooper challenges from maps where it couldn't be done.
- Breaching/opening doors when behind walls.
Modding / Structure changes:
- FOV can be modified per weapon/item.
- Challenges are now configurable for each map.
- Can publish new maps to Steam Workshop directly from the editor.
- Equipment.xml is now split into 4 different xmls (items, pistols, rifles, shotguns).
- Can now update mods if you have more than 50 published mods (special dedication to RedPanda for giving us extra work to do).
- Can now modify/add new portraits (data/config/user_list.xml can be modified/added to by using filesystem_mount.xml).

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

кстати, из воркшопа закачал пак оружия (хороший, годный такой) и абсолютный вин - музыку, звуки и озвучку из радуги шесть! это просто бомбуэ

http://youtu.be/ZRt1IVMqULo

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

[member='JasonWU'], спасибо.

 

 

[member='kashkamalashka'], от красной панды пак оружия? Я вот компанию всю прошел 2-3 раза ) и все миссии прошел тоже пару раз . Срочно требуется еще пачка :gigi:

 

У тебя какой ник в стиме?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
New Features:
- New campaign: Terror at Sea.
- 7 new weapons: 2 pistols, 4 long guns, 1 shotgun. You might find some new favorites here.
- Can now compare stats for weapons/armor/shields with the ones currently equipped.
- Campaign missions can be replayed as long as you don't play the next mission in line.
- Added "Delta" Go Code for all those that plan ahead.
- Two new ambient music tracks.
- Sniper: use TAB key for cycling between visible enemies.
- Added a "keep previous plan" checkbox in deploy screen.
- Replaced “switch to primary/secondary” waypoint action with a single switch-weapons waypoint. This will make planning ahead easier.
- Added campaign restart button.
- Added "how to play" video for Snipers.
- Red screen border when HUD is minimized and game is paused.
- Game will auto-restart when changing active mods or window resolution.
- When a flashbang waypoint is set on a door that gets opened by an AI, that waypoint is cancelled.
- Trooper no longer stops when given a direct "Reload" command. He stops at reload waypoints though.
- In-game Mods menu now has filters to help you browse more efficiently.

Fixes:
- Campaigns sometimes not finishing.
- Bug where trooper would go inside a door after lockpicking it.
- Breaching charge waypoints disabling themselves.
- Bug where trooper would kick doors while looking the opposite way.
- Deploying on maps with no deploy zones is done with the current equipment, instead of the default one.
- Can no longer interact with bystanders.
- Reload commands cancelling orientation commands.
- Broken sound/crashes for some Creative sound cards (replaced OpenAL with OpenAL Soft).
- Bolt cutters no longer show up for for Breachers when they don't have it equipped.
- Broken backgrounds for "no intel" maps.
- Some replays were impossible to export to video.
- Several bugs related to maps (impossible challenges, impossible to arrest enemies etc.).
- The random killhouse generator will generate *at least* a room.
- You no longer need to retrieve ALL dope items to get three stars.
- Increased timeout values when connecting to Steam Workshop.\
- Fixed enemies destroying dope even when stunned.
- Tooltips now show key shortcuts (if available).
- Out-of-screen indicators not correctly aligned for certain game resolutions.
- A bug related to restoring a plan that had hold/move waypoints.
- Enemies not patrolling on paths on floors other than the starting one.
- Linux/OSX not detecting conflicts between mods.
- Removed SHIFT=Right Click in OSX (would interact badly with path-lock and Steam overlay).

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Там вторая часть в раннем доступе вышла. https://store.steampowered.com/app/1239080/Door_Kickers_2_Task_Force_North/

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×