Рейтинг@Mail.ru
Перейти к содержанию

Уважаемые посетители! Если у вас возникают проблемы с входом, регистрацией или сменой пароля, обращайтесь в эту тему (там можно писать без регистрации) с указанием где возникла проблема - на сайте или форуме.

Mountain View

PZ8qD2f.png

Сообщение добавил Mountain View

Рекомендуемые сообщения

[member='ElliotFun'],  МАГНУМ? :icon_eek:

Миками в своем репертуаре :-D




[member='MWorld II'],  мне прям 4 РЕ только ракурсы такие попадают как будто с классики



и да, не то что бы я графодрочер...но двигло ужасное, опять таки проблемы Раги и тут видны уже сейчас

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Новые подробности

на англ.

[spoil]

‘The Evil Within‘ is called ‘Psycho Break‘ in Japan because it’s easier for the Japanese to pronounce. He also went on to say why he chose the two words ‘psycho’ and ‘break’. He chose the first word ‘psycho’ because of the connection that word has to all of the psychological elements to the game. The reasoning behind the word ‘break’ is because the protagonist is overcoming horrible things, he is breaking through. Shinji didn’t give a reason for how the ‘the Evil Within’ name was formed but I think the name itself is a good explanation.


Detective Sebastian Castellanos is a strong character, his personality will be strong enough to deal with everything that is going on around him. Shinji doesn’t want to have that type of character that is going to be traumatized and suffer psychological damage. Shinji also went on to say that in regard to horror films, he is not a big fan of these characters that scream, runaway and lose their minds. He said that when he sees these types of characters, he thinks “just die already!”. He doesn’t want to have any of these types of characters in his game.


The reporter made a joke about Julie [Sebastian's partner] being like this and Shinji said no way would she be like that, it would just disturb the rhythm of the game – we have seen too many characters like this before.


Sebastian will go into an alerted state when there are enemies nearby. On his own he will go down into a crouch-like position. When Sebastian is alone again, he will go back into his normal stance.


The lighting in the game is a crucial element. The reporter was asking him to talk more about it and talk about the use of the lantern but Shinji said he doesn´t want to reveal any information about that yet. The reporter said jokingly ‘I´m betting the lantern will go out during a bad time?’ Shinji laughed and nodded his head.


At the end of the interview the reporter asked: Can you promise us that this game will make us pee our pants? Shinji´s response: Yes!

There´s practically no interface. Word labels for objects fade in and out when you get close to them.


There are not many sound effects and not much music. – Shinji did say that in regards to sound, it will be used to signal events and information. He also said how there will be enemies that we won´t be able to see but we will be able to hear them (I think this is like when you hear the Tank in Left 4 Dead but you don´t know where it is).


There is not much colour in this game


One of the traps you can use is a Nail Bomb. The reporter said that you can set them behind doors and underneath windows.


The game has a circular style menu for the inventory and weapons. You can also quick select items that have been assigned to the d-pad on the controller.


The camera will focus in a little bit over the shoulder when you are aiming with your gun.


The game is designed to be in cinematic widescreen and so, when you have the game set in normal 16:9 ratio, black bars will appear on the screen.[/spoil]

At the end of the interview the reporter asked: Can you promise us that this game will make us pee our pants? Shinji´s response: Yes!

Синдзи говорит, что мы точно обоссымся от страха D:

 

в игре практически не будет интерфейса, ГГ не слабонервный, ключевым элементом игры является освещение

Изменено пользователем ElliotFun

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

наверняка у гг будут какие-то душевные терзания, раздвоение личности, и т.д

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

[quote name='Chief Keef' timestamp='1367437791' post='3253263'] наверняка у гг будут какие-то душевные терзания, раздвоение личности, и т.д [/quote]

сразу вспоминается Бэтс и Пугало  :up:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

[quote name='Chief Keef' timestamp='1367437791' post='3253263'] наверняка у гг будут какие-то душевные терзания, раздвоение личности, и т.д [/quote]

[quote name='ElliotFun' timestamp='1367436977' post='3253241'] Detective Sebastian Castellanos is a strong character, his personality will be strong enough to deal with everything that is going on around him. Shinji doesn’t want to have that type of character that is going to be traumatized and suffer psychological damage. Shinji also went on to say that in regard to horror films, he is not a big fan of these characters that scream, runaway and lose their minds. He said that when he sees these types of characters, he thinks “just die already!”. He doesn’t want to have any of these types of characters in his game. [/quote]  

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
новые сканы будет кто выкладывать?

 

На главной?

63.jpg

56.jpg

 

46.jpg

310.jpg

211.jpg

112-e1367317510607.jpg

Изменено пользователем Natalia_Oreiro

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

211.jpg

Самый настоящий квадратоголовый. Новое поколение после пирамидоголовыхfuckyea.gif

[quote name='ElliotFun' timestamp='1367436977' post='3253241'] Shinji also went on to say that in regard to horror films, he is not a big fan of these characters that scream, runaway and lose their minds. He said that when he sees these types of characters, he thinks “just die already!”. He doesn’t want to have any of these types of characters in his game. [/quote] 

Хмм, интересное у него видениеthink.gif

Все персонажи из игр Миками, даже не хорроров, подходят под это описание. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

блин кто б такой выложил да перевел :icon_rolleyes:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

[member='шепард'], это не ко мне, я долго перевожу такой объем в русский текст. Мне легче самому прочитать и перевести. Жди, скоро новостники переведут, новость-то горяченькая.)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

[member='on73'], да, новость суперр, спасибо)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

И ещё:



[member='шепард'], вот ещё.)



Да не за что, не мне спасибо говори, а новостникам, которые переведут на русский.  :agree:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

[member='шепард'],  :agree: 

Очень классно выглядит, атмосферно.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я чуть в штаны не наделал от этих рож. Уже представляю, как будет жутко от встречи с монстрами.....)))

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Alone in the dark - Silent Hill <3



[quote name='kamui' timestamp='1369754549' post='3322018'] Я чуть в штаны не наделал от этих рож. [/quote]

Значит игра удалась))), надеюсь, а то давноо уже не испытывал подобных ощущений 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×