Рейтинг@Mail.ru
Перейти к содержанию

Уважаемые посетители! Если у вас возникают проблемы с входом, регистрацией или сменой пароля, обращайтесь в эту тему (там можно писать без регистрации) с указанием где возникла проблема - на сайте или форуме.

Mountain View

Kingdom Come: Deliverance | Kingdom Come: Deliverance II

jq4PTPk.jpg

Сообщение добавил Mountain View

Оценки прессы  

26 проголосовавших

Опрос закрыт для новых голосов
  1. 2. Оценки прессы



Рекомендуемые сообщения

34 минуты назад, JasonWU сказал:

 

вроде в русском норм шрифты адаптировали

bp0oh3P.png

Интересно, почему они решили взять другой шрифт, а не воспользоваться тем же из первой части. Лицензия, что ли, закончилась

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Chertos Так это игра, которая косит под реализм, а доспехи один из важных аспектов. Такой доспех сродни «боевым трусам» из Ксеноблейда какого-нибудь 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну судя по Логвинову тут теперь есть три категории ценности лута плюс можно еще сильней улучшать. МБ будет че с лутом особенным. В первой помню нашел какойто доспех в сундуке что был лучшим на протяжении почти всей игры и так игру и прошел в нем :troll_face_5:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
2 минуты назад, Shibito сказал:

под реализм

 

когда набрал копипаст доспехов на весь инвентарь и пополз их продавать :yami:

 

59 минут назад, Лорд Альфушкер сказал:

Всмысле? Мне не может надоесть играть или не понравится игра? 

 

в прямом) хейтерство имеет место быть, но ты чет уже остановиться не можешь - сони игры говно и середняки, голова Марии непропорциональная, это не то, это не сё. А уж на kcd1 с кулаками полез вообще не в тему, у игры куча фанатов, которые приняли игру со всеми её проблемами, ждали сиквел и внезапно для тебя откровение, что тебя минусуют.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
28 минут назад, JasonWU сказал:

из русскоязычных игрожуров кто-то выложил материалы?

кто-то сделал с оценкой и скринами русской версии?

 

Ревью коды после февраля 2022 года не дают ведь уже так, как раньше, ты же знаешь. Так что ждать, когда сами купят и пройдут игру. Обзоры на старте теперь это в основном инди всякое мелкое, либо проекты от тех издателей, которые не разорвали отношения с РФ.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Kingdom Come: Deliverance 2 Day One Patch Notes

 

Спойлер
  • Warning, these patch notes could contain spoilers
  • Adjusted FSR3 parameters in Apse to reduce flickering
  • Increased maximum Pros banner count
  • Fixed situations when player commits a non-violent crime, talks their way out of it, and main quest could become stuck and impossible to continue
  • Fixed NPCs not being respawned after load
  • Fixed particles leaking memory
  • Fixed Trosecko side quests colliding with main quest limitations under certain circumstances
  • Middleware text update in the intro video
  • Changed exe file descriptions and versions
  • Fixed graphical glitches after loading a save
  • Fixed an occasional crash in minigames
  • Fixed an item on the Wedding table disabling the drinking mechanic for the player for the rest of the game after consuming
  • Implemented more robust DLC item rewards options – divisible item support, allowing the Huntsman’s arrows Gold edition reward to be a stack of 40
  • Set correct Steam IDs for the DLCs
  • Reexported localisation to include several minor corrections
  • Fixed that it was possible to trigger unstreaming logic for Capon during the Wedding if player didn’t talk to him before going to the wedding
  • Deleted an obsolete bandaging tutorial
  • Fixed rain never starting when running at high framerates
  • Fixed glitches in rain length/intensity
  • Fixed a progression blocker in the Trosecko blacksmith’s questline
  • Modding support improvements
  • Epic Game Store features integration
  • Fixed XBOX controller disconnect event handling
  • Steam overlay now pausing the game
  • Fixed rearming combat logic when player is too close to the enemy
  • Fixed a crash during digging-holes minigame
  • Fixed PS5 black artifacts at the bottom of a screen while using performance mode
  • Fixed a crash during the dice minigame after loading
  • Fixed quest logic issues related to several conflicting priority links
  • Revised Steam VO-switching implementation
  • Fixed light in the alchemy tables
  • Saves made with SeasonPass and GoldEdition DLCs now require their licences on load
  • Fixed an occasional rendering crash
  • Fixed a crash in random event streaming
  • Fixed a crash during animal butchering
  • Fix for correct notifications when DLC installed during gameplay
  • Added additional telemetry metrics
  • Fixed a crash in horse clothing system
  • Fixed a crash in NPC scheduling system
  • Fixed a crash in the chat/follow mechanic
  • Fixed a crash in input action map
  • Removed the special preorder weapon from the pool of items that can spawn in a caravan chest
  • Fixed a broken logic in the drunken wanderer event
  • Updated credits
  • Fixed a crash in parallel execution of carts and mounting
  • Fixed potential progression blockers if key NPCs were hidden during a cutscene
  • Reviving Dorota before the miller’s questline
  • Fixed perfect-block indication in stealth kills
  • Fixed crashes when moving items between horse and player inventory
  • Cleaned up particle memory management to prevent possible crashes
  • Fixed a potential deadlock between the RPG module and movie systems
  • Fix for physical entities memory leaks
  • Added facial animations to the IPL packages
  • Fixed memory management in battles to prevent possible crashes
  • Fix for the Lethean Water potion also erasing default combo perks
  • Fix for NPCs sometimes unable to leave their behavior
  • Fixed Quatmosphere.prx packaging issue
  • Improved handling of attempting to load a corrupted save
  • Fixed a moire effect on the horizon
  • Fixed logic for naming the save files
  • Added LoD3 models to the IPL package
  • Improved memory management hints for characters and merged-meshes to optimise performance
  • Fixed multi-threaded access to light entities
  • Fixed particles sometimes flickering on PS5
  • Fixed an occasional crash in minigames
  • Improved frame-rate detection logic
  • Fixed a crash in combat system
  • Fixed a crash in blacksmithing tutorial
  • Disabled window custom scaling
  • Improved prompts for the dice minigame
  • Fixed a rendering crash
  • Fixed the Smuggler’s Map texture
  • Fixed a missing collision on a particular rock
  • Improved the cutscene sound mixes for Xbox
  • Fixed a crash in the interactor logic
  • Added a custom FSR reactive mask to UI
  • Adjusted dog attack skirmish bark cooldowns to prevent looping
  • Fixed wrong Spanish localization audiofiles m5020k_siege_finale_end
  • Fixed the Mirage particle effect being too strong
  • Fixed a possible memory corruption in quest system
  • Fixed fight club undressing save compatibility
  • Fixed a crash when grabbing the corpse right after combat
  • Fixed a race condition the in file system
  • Switched Pros to the production server
  • Disabled opening the inventory when player is holding an ingredient in the alchemy minigame
  • Fixed a crash in the projectile physics logic
  • Fixed a perk reward missing an icon
  • Rebalanced the duel with the Dry Devil

 

Jesus Christ be praised :57a8bd5c741d1_FROG11:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, Ksard сказал:

Ну судя по Логвинову тут теперь есть три категории ценности лута плюс можно еще сильней улучшать. МБ будет че с лутом особенным. В первой помню нашел какойто доспех в сундуке что был лучшим на протяжении почти всей игры и так игру и прошел в нем :troll_face_5:

Там длс комплект имба был, можно в начале игры его найти и он будет топ до конца игры, разве что из длс шайка ублюдков были лучше с мейн босса. Ещё они характеристик не требовали никаких, тебя только толпой зарубить могли. В двушке же теперь будет что можно ваще доспехи потерять насовсем если не чинить. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
35 minutes ago, Mountain View said:

Kingdom Come: Deliverance 2 Day One Patch Notes

 

  Reveal hidden contents
  • Warning, these patch notes could contain spoilers
  • Adjusted FSR3 parameters in Apse to reduce flickering
  • Increased maximum Pros banner count
  • Fixed situations when player commits a non-violent crime, talks their way out of it, and main quest could become stuck and impossible to continue
  • Fixed NPCs not being respawned after load
  • Fixed particles leaking memory
  • Fixed Trosecko side quests colliding with main quest limitations under certain circumstances
  • Middleware text update in the intro video
  • Changed exe file descriptions and versions
  • Fixed graphical glitches after loading a save
  • Fixed an occasional crash in minigames
  • Fixed an item on the Wedding table disabling the drinking mechanic for the player for the rest of the game after consuming
  • Implemented more robust DLC item rewards options – divisible item support, allowing the Huntsman’s arrows Gold edition reward to be a stack of 40
  • Set correct Steam IDs for the DLCs
  • Reexported localisation to include several minor corrections
  • Fixed that it was possible to trigger unstreaming logic for Capon during the Wedding if player didn’t talk to him before going to the wedding
  • Deleted an obsolete bandaging tutorial
  • Fixed rain never starting when running at high framerates
  • Fixed glitches in rain length/intensity
  • Fixed a progression blocker in the Trosecko blacksmith’s questline
  • Modding support improvements
  • Epic Game Store features integration
  • Fixed XBOX controller disconnect event handling
  • Steam overlay now pausing the game
  • Fixed rearming combat logic when player is too close to the enemy
  • Fixed a crash during digging-holes minigame
  • Fixed PS5 black artifacts at the bottom of a screen while using performance mode
  • Fixed a crash during the dice minigame after loading
  • Fixed quest logic issues related to several conflicting priority links
  • Revised Steam VO-switching implementation
  • Fixed light in the alchemy tables
  • Saves made with SeasonPass and GoldEdition DLCs now require their licences on load
  • Fixed an occasional rendering crash
  • Fixed a crash in random event streaming
  • Fixed a crash during animal butchering
  • Fix for correct notifications when DLC installed during gameplay
  • Added additional telemetry metrics
  • Fixed a crash in horse clothing system
  • Fixed a crash in NPC scheduling system
  • Fixed a crash in the chat/follow mechanic
  • Fixed a crash in input action map
  • Removed the special preorder weapon from the pool of items that can spawn in a caravan chest
  • Fixed a broken logic in the drunken wanderer event
  • Updated credits
  • Fixed a crash in parallel execution of carts and mounting
  • Fixed potential progression blockers if key NPCs were hidden during a cutscene
  • Reviving Dorota before the miller’s questline
  • Fixed perfect-block indication in stealth kills
  • Fixed crashes when moving items between horse and player inventory
  • Cleaned up particle memory management to prevent possible crashes
  • Fixed a potential deadlock between the RPG module and movie systems
  • Fix for physical entities memory leaks
  • Added facial animations to the IPL packages
  • Fixed memory management in battles to prevent possible crashes
  • Fix for the Lethean Water potion also erasing default combo perks
  • Fix for NPCs sometimes unable to leave their behavior
  • Fixed Quatmosphere.prx packaging issue
  • Improved handling of attempting to load a corrupted save
  • Fixed a moire effect on the horizon
  • Fixed logic for naming the save files
  • Added LoD3 models to the IPL package
  • Improved memory management hints for characters and merged-meshes to optimise performance
  • Fixed multi-threaded access to light entities
  • Fixed particles sometimes flickering on PS5
  • Fixed an occasional crash in minigames
  • Improved frame-rate detection logic
  • Fixed a crash in combat system
  • Fixed a crash in blacksmithing tutorial
  • Disabled window custom scaling
  • Improved prompts for the dice minigame
  • Fixed a rendering crash
  • Fixed the Smuggler’s Map texture
  • Fixed a missing collision on a particular rock
  • Improved the cutscene sound mixes for Xbox
  • Fixed a crash in the interactor logic
  • Added a custom FSR reactive mask to UI
  • Adjusted dog attack skirmish bark cooldowns to prevent looping
  • Fixed wrong Spanish localization audiofiles m5020k_siege_finale_end
  • Fixed the Mirage particle effect being too strong
  • Fixed a possible memory corruption in quest system
  • Fixed fight club undressing save compatibility
  • Fixed a crash when grabbing the corpse right after combat
  • Fixed a race condition the in file system
  • Switched Pros to the production server
  • Disabled opening the inventory when player is holding an ingredient in the alchemy minigame
  • Fixed a crash in the projectile physics logic
  • Fixed a perk reward missing an icon
  • Rebalanced the duel with the Dry Devil

 

Jesus Christ be praised :57a8bd5c741d1_FROG11:

Не, ну такое надо со старта играть.

 

На этой неделе цель разжиться на диск и врываться. Надо возвращаться. Это норм повод. 

 

 Отец, как разживешься, маякуй ,пойдем деверсити искать в чешских топях. Гарри потера искать. 

 

Всех с крутыми оценками, всем кайфовой игры. Пацаны из Ярнама передают респект всем панам со Скалиге:darksouls:

 

 

Изменено пользователем Whaaa

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
5 минут назад, Whaaa сказал:

пойдем деверсити искать в чешских топях. Гарри потера искать. 

 

обязательно пойдём :57a8bd5c741d1_FROG11:

 

Спойлер

T7f0sYd.jpg

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так а эт самое, сохранения со шнапсом остались? (не следил) :57a8bd5c741d1_FROG11:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
19 минут назад, Stig сказал:

Так а эт самое, сохранения со шнапсом остались? (не следил) :57a8bd5c741d1_FROG11:

 

Но говорят, что автосохранений стало больше. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

интересно, первую в итоге обязательно проходить или можно сразу во 2-ю вкатываться? 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
12 minutes ago, DriverUFO said:

Whaaa ты пришёл на свиче первую кстати ? Глаза целы все хорошо ? 

Я устроился к какому то плану в наёмники, меня избил какой-то дворянин слащавый.

Тут я понял, что если я продолжу, то после задушусь играть во вторую. Но в целом увиденным доволен, второй части рад. 

На свич, конечно, не для слабых духом в неё играть. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
8 минут назад, Gefus сказал:

интересно, первую в итоге обязательно проходить или можно сразу во 2-ю вкатываться? 

Там все покажут, все расскажут.

Уже поздно проходить, раньше надо было.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
13 минут назад, Gefus сказал:

интересно, первую в итоге обязательно проходить или можно сразу во 2-ю вкатываться? 

Та норм, я первую тоже не особо далеко прошел, уже на утубе посмотрел парочку пересказов сюжета, ну и плюс игра сама расскажет че было.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 минуты назад, Aluandio сказал:

А может мне кто то объяснить, почему игра выглядит как пастген? 

Аргументы будут? или просто понабрасывать зашел? где ты в такой красоте пастген то увидел???

508993ed-0606-5a68-b9a7-55db72367790

351240ec-6632-5c02-8655-aba8f52c2b08

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 минуты назад, Тони Карк сказал:

Аргументы будут? или просто понабрасывать зашел? где ты в такой красоте пастген то увидел???

508993ed-0606-5a68-b9a7-55db72367790

351240ec-6632-5c02-8655-aba8f52c2b08

 

Опять Эстер искать, но хотя бы видно :troll_face_22:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

xemG6UV.jpeg

 

 

Цитата

Kingdom Come: Deliverance II протестировали на ПК — RTX 3060 Ti хватает даже для «высоких» и «ультра» настроек

 

https://dtf.ru/hard/3467806-kingdom-come-deliverance-ii-protestirovali-na-pk-rtx-3060-ti-hvataet-dazhe-dlya-vysokih-i-ultra-nastroek

нормально, fps 60+ изи даже у школьников :57a8bd5a43147_FROG2:

Изменено пользователем JasonWU

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти

×